Reforma szkoły a szkolna katecheza, czyli korelacja międzyprzedmiotowa na katechezie

Jako katecheci stanęliśmy przed zadaniem uwzględnienia nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego w pracy katechetycznej. Na ile możemy świecką podstawę programową wykorzystać do celów katechetycznych? W czym możemy wesprzeć uczniów, pomagając im ćwiczyć umiejętności przydatne na innych przedmiotach? To właśnie pytania związane z korelacją międzyprzedmiotową.

Zobacz również:

Reforma szkoły a szkolna katecheza
Reforma szkoły a szkolna katecheza, czyli korelacja międzyprzedmiotowa na katechezie
Korelacja międzyprzedmiotowa – język polski
Korelacja międzyprzedmiotowa – historia

Oceń: 

Skomentuj

Przeczytaj także

Korelacja międzyprzedmiotowa – historia

​W cyklu „Reforma szkoły a szkolna katecheza” podajemy wypis najważniejszych – z punktu widzenia katechezy – treści nauczania i umiejętności ucznia z języka polskiego i historii oraz uwagi praktyczne do korelacji na katechezie z tymi przedmiotami.

Reforma szkoły a szkolna katecheza

Co powinniśmy jako katecheci wiedzieć o nowej podstawie programowej kształcenia ogólnego? Jaki ma ona związek z naszymi zadaniami i celami? Czy wpisujemy się w pełni w zadania szkoły?

Korelacja międzyprzedmiotowa – język polski

Poznaj wypis najważniejszych z punktu widzenia katechezy treści nauczania z języka polskiego i historii.