Korelacja międzyprzedmiotowa – język polski

Poznaj wypis najważniejszych z punktu widzenia katechezy treści nauczania z języka polskiego i historii.

Katecheto, nie musisz czytać całej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Przygotowaliśmy wypis najważniejszych z punktu widzenia katechezy treści nauczania - umiejętności szczegółowych z języka polskiego i historii oraz uwagi praktyczne do korelacji na katechezie z tymi przedmiotami.

Zobacz również:

Reforma szkoły a szkolna katecheza
Reforma szkoły a szkolna katecheza, czyli korelacja międzyprzedmiotowa na katechezie
Korelacja międzyprzedmiotowa – język polski
Korelacja międzyprzedmiotowa – historia

Oceń: 

Skomentuj

Przeczytaj także

Korelacja międzyprzedmiotowa – historia

​W cyklu „Reforma szkoły a szkolna katecheza” podajemy wypis najważniejszych – z punktu widzenia katechezy – treści nauczania i umiejętności ucznia z języka polskiego i historii oraz uwagi praktyczne do korelacji na katechezie z tymi przedmiotami.

Reforma szkoły a szkolna katecheza, czyli korelacja międzyprzedmiotowa na katechezie

Zapraszamy do lektury kolejnego z cyklu tekstów, w których przedstawiamy najważniejsze cele i zadania reformowanej szkoły.

Uchwała z dnia 14 lutego 2017 roku w sprawie „Podstawy programowej katechezy Kościoła katolickiego w Polsce”

Uchwała Komisji Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski z dnia 14 lutego 2017 roku w sprawie obowiązywania „Podstawy programowej katechezy Kościoła katolickiego w Polsce”